FANDOM

El M1161 Growler ITV (vehicles transportats internament) és un transport blindat lleuger utilitzat pels Cos de Marines d'Estats Units i produït per General Dynamics i Growler nord-americà. El desenvolupament del vehicle va començar el 1999 quan la Infanteria de Marina volia un vehicle que podria ser transportat per aleshores encara en el desenvolupament de V-22 Osprey.

El concepte original de la Growler es basa el M151 MUTT i va utilitzar gran part d'aquests components interns, que en gran mesura disgustat per la Infanteria de Marina a les parts de data. No obstant això, el disseny final inclou tots els components interns nous, la qual cosa permet una millora dràstica en els vells M151. El Growler es presenta en dues variants: la M1161 que s'utilitza com a mitjà de transport de serveis públics de llum, i el M1163 que s'utilitza per remolcar el M327, la designació dels EUA per al morter de fabricació francesa F1 RT 120 mm remolcada. El vehicle en si és lleugerament blindats i té un muntatge d'una pistola Browning M2 de maquinària pesada o una metralladora M240 mitjà.

Battlefield 3Edit

BF3Beta GROWLER ICON
Growler ITV
Main weapon

M2 12.7mm

Utilitzat per

Cos de Marines d'Estats Units

La Growler ITV és un vehicle confirmat que apareixeran Battlefield 3. La ITV Growler només es veu en la vora del mapa Frontera del Caspi.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori